Home

Papillon søger nyt hjem

Hunde søger nyt hjem has 37,679 members. Vi mener at Hunde søger nyt hjem har sin berettigelse. Gruppen har det ene formål, at give hunde en ny chance, som på den ene eller anden måde er kommet i klemme Gratis Hunde søger nyt hjem. 1,571 likes · 140 talking about this. Velkommen i Gratis Hunde søger nyt hjem.... - Hold FOKUS på det hunde der mangler nyt hjem Søger nyt hjem til vores skønne elskede kovu. Det med grædende hjerte at vi søger et nyt hjem til vores elskede hund. Da vi desværre ikke må ha hund her hvor vi bor, og ik kan finde noget andet at bo i, ser vi ogs nødsaget til at finde et andet hjem til lille kovu. Sort /hvid papillon han med stambog søger nyt hjem. Han er fra lille stueopdræt med kat og andre hunde. Bandit har aldrig været hjemmefra og er nu 6 måneder. Begge forælder haves og kan ses ved frem møde. Ring om flere oplysninger. Sælger kan ikke sende sms'er eller mail

Hunde søger nyt hjem

Hund Søger hjem. 369 likes · 32 talking about this. Vores formål er at formidle nye hjem til hunde GRATIS. Altså ingen salg af hunde, da det handler om dyr der også har krav på kærlighe Hunde søger nyt hjem ; 2 årig papillon Arkiveret. Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar. 2 årig papillon. af Am-Nesia,. Lille forsigtige Tjago søger roligt hjem, som har forståelse for at man skal skynde sig langsomt. Han skal have lov at tage tingene i sit eget tempo. Vi vil prioritere at der i nyt hjem er en god og rolig rollemodel på samme størrelse, som kan vise ham at verden slet ikke er så farlig Hunde søger nyt hjem. Her hos Husdyrenes Vel modtager vi familiedyr, som af den ene eller anden grund er kommet i klemme hos familier, det kan evt. være flytning, skilsmisse, dødsfald, eller måske er hunden for voldsom. Vi formidler disse dyr til nye ansvarsbevidste mennesker, der vil give dyret en ny tryg tilværelse

Papillon sælges i Grindsted

Gratis Hunde søger nyt hjem - Home Faceboo

Køb og salg af Hund Søger Nyt Hjem i Dyr på DBA. Gå på jagt efter de gode tilbud indenfor Dyr og tjek DBA's store udvalg af dyr, kæledyr og billigt tilbehør til dyr - side Papillon, flere hvalpe, 12 uger. Søde sociale Papillon hvalpe søger nye hjem :-) Vi er vandt til børn, katte og bilkørsel. Vi er alle meget kærlige og har både været alene hjemme og med på arbejdet Find Søger Nyt Hjem i 'Hunde' | Udvid familien med en hund. Stort udvalg af hunde købes, sælges eller bortgives gratis. Se billeder af de søde hunde og hvalpe. Find din nye bedste ven her

Papillon/chihuahua/pomeranian, - dba

1. Efterladt udsultede i papkasser: Nu søger de nuttede kattekillinger nyt hjem De 19 katte, som søndag blev fundet efterladt til deres egen skæbne i papkasser på en rasteplads ved Hørning, søger snart nye hjem. Det oplyser direktør for dyreinternatet Voice of Pets i Tranbjerg, Jesper Søderberg, som har de mange katte i sin varetægt
  2. Den dejligste lille Malteser/søger nyt og blivende hjem. Meget legesyg og kælen. Helt renlig.... Lidt forsigtig og reserveret til at starte med, men med lidt tålmodighed og kærlighed knytter hun sig hurtigt til dig. Hun er vant til børn (5 og 8 år) og andre hunde. Hun er sund og stærk og står med glæde på bagbenene eller hopper af.
  3. Golden retriever tævehvalp søger nyt hjem tøssen 9 uger gammel sælges på grund af uventet dyk i økonomien og er tvunget til at flytte fra vores hus. Derved er vi nødtil at finde et godt hjem til vores lille guldklump, som er renlig. Hun kan bare ikke holde sig i længere tid uden at skulle ud og tisse, så hun går til døren
  4. HAR FÅET NYT HJEM! ️ SØGER ET KÆRLIGT NYT HJEM ️ SUPER Dejlig Labrador tæve på 7 år søger et nyt blivende hjem. Kontaktsøgende og meget kærlig. Dejlig glad, aktivv og tillidsfuld hund ️ lidt overvægtig men ellers sund og rask. Hunde der formidles gennem Hundens Tarv.

Papillon han søger nyt hjem

1. Vi er en familie på 2 voksne og 3 børn. Vi er meget på rejser og ønsker derfor at finde et nyt hjem til vores Labrador retriever (Han) på 2 år. Han er af den ægte retriever race. Pris kan forhandles, Med venlig hilsen Mads Hoffman
  2. Vi har 16 resultater for Hund søger nyt hjem til de bedste priser. Den billigste annonce er tilgjængelig for Kr. 50. Tjek alle annoncer fra hundredvis af markedspladser på Alleannoncer.dk
  3. To dejlige papillon hvalpe mangler et kærligt hjem. De er klar d. 9 okt, hvis jeg vudere at de er store nok til at komme videre. Jeg leder efter dem som vi kaste alt deres kærlighed over de små poder og give dem et fantastisk hundeliv. Jeg har en livlig og sund dreng. Jeg har en tyk lille pige, som bare altid er glad
  4. Hej alle Jeg reddede for ca. 30 år siden en flot maskine fra smelteovnen. Den har jeg haft megen fornøjelse af, men nu er tiden kommet hvor den skal have et nyt hjem
  5. Bomuldshund søger nyt hjem! Bomuldshund søger nyt hjem! Af Gæst Lykkemetzdorff, Juli 1, 2010 i Omplaceringshund. Share Følgere 2. Svar på dette emne; Start nyt emne; Recommended Posts. Gæst Lykkemetzdorff Skrevet Juli 1, 2010. Gæst Lykkemetzdorff. Der er fundet et nyt hjem...
  6. LILLE PELLE SØGER NYT HJEM ️. Han er en glad og livlig lille fyr som vil elske at komme ud til et hjem, hvor han kan få en legekammerat. Han er 16 uger gammel og er vant til at have sit bur åbent så han selv kan hoppe ud og ind. Der medfølger stort bur og inventar, hø, foderpiller og gnavegrene

Hund Søger hjem - Home Faceboo

1. Fine Måne søger nyt hjem sammen med sol, hvor han kan komme ud og bruge vingerne, gerne sammen med andre Fyns Internat; Fugl; 4 år og 2 måneder; Mars. Søde Mars søger nyt hjem, hvor hun kan komme ud og bruge vingerne, gerne sammen med andre artsfæller. Mars e
  2. Mini papillon pige søger nyt hjem. Pga opdræt ophør. Ring venligst sælger har ikke pc eller net og kan ikke sms. Sælger kan desværre ikke kontaktes da annoncen ikke længere er aktiv. Relaterede annoncer 3000 kr. Stor hvalp/ung Papillon søges
  3. Alba er en fin huskat, langhåret, da hendes mor var Nfo. Alba kan ikke lide andre end mennesker og sig selv og søger et hjem med udgang og uden andre husdyr. Det haster, da hun pt er lukket i et værelse og det er synd for hende

2 årig papillon - Hunde søger nyt hjem - Jubii Deba

Disse hunde søger pt. nyt hjem. Læs mere om dem på www.roskildeinternat.dk og send en mail hvis du kan tilbyde dem et nyt hjem Politiet søger vidner til skudhændelse 28. september 2020 24NYT NB , Nyheder Kommentarer lukket til Politiet søger vidner til skudhændelse Hændelsen fandt sted kort efter midnat i Esbjerg-bydelen Kvaglund, hvor ingen blev ramt Vi søger efter nyt hjem som gale Trafikken på landets største mæglersider er skudt i vejret under coronakrisen. 10. juni 2020. Danskerne så på bolig en masse, da vi sad hjemme under de første uger af nedlukningen. Nu er vi så - heldigvis. Carlo søger nyt hjem, Jeg er desværre nødt til at finde et nyt og kærligt hjem til min hund, da jeg skal flytte i lejlighed, hvor 5700 Svendborg. Søger en hvalp Max størrelse papillon. Jeg har en shih tzu på et år som har haft siden hun var hvalp så vi ken... 8723 Løsning Hund søger nyt hjem Jeg har modtaget denne mail og det kunne jo være at nogen herinde havde interesse: Hej alle dyrevenner Jeg ved ikke hvordan jeg får skrevet dette, men jeg prøver. Jeg er nødt til at finde et..

Papillon sælge

Hunde søger nyt hjem ; omplacering Arkiveret. Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar. omplacering. af nanna1212, 11.august 2008 i Hunde søger nyt hjem sterilliseret tæve på 5 år, som jeg desværre skal have fundet et nyt hjem til! Jeg er ikke interesseret i at aflevere hende et sted, for at hun skal omplaceres. Dyr søger nyt hjem Hos Farstrup Vildtplejestation har vi ikke kun vilde dyr fra naturen på besøg. Hus- og kæledyr som ikke længere har et hjem finder også plads hos os mens de håber på et nyt hjem. Kontakt os endelig for at adoptere et nyt familiemedlem. For os er et godt hjem.

Hunde søger nyt hjem Få hund ved internat i Ringe Læs mer

Er Eddie din nye bedste ven? – dba

Voksne hunde søger nyt hjem ~ Cavalierklubbe

Landskildpadde søger nyt hjem ha 1405 membri. Denne gruppe er til folk der af den ene eller anden grund ikke kan have deres Landskildpadde mere... Søger nyt hjem! Labradortæve Voksen kjøpes inntil 10 000 10.000 Kr. Annonce. Killing løbet væk ved Alme, Græsted 500 Kr. Annonce. Eddie søger sin nye bedste ven Annonce. EFTERLYSNING! Min kat er forsvundet i Køgd Annonce. Du skal være logget ind for at stille.

Hund Søger Hjem - Dyreværne

1. Ethan søger nyt hjem. Ethan har fået nyt hjem. Ethan er en kastreret schnauzer-han på knap 7 år, sød og omgængelig med andre hunde og mennesker (store som små). Ethan har alle dage været vant til, at han havde selskab af anden hund når hans mennesker var på arbejde
  2. Vi er meget kritiske med de krav vi stiller, til de hunde vi vælger at bruge i avlen, og der vil af og til være hunde der ikke kan leve op til disse høje krav. Det sker også, at vi er så heldige, at vi har flere hunde der er rigtig gode og derfor vælger at finde gode hjem til nogle af disse
  3. Knap 5 år gammel mops søger nyt hjem. Søger en familie som har tid og overskud til at have hund, gerne en familie som har have. Hun er glad for børn og kan sammen med andre hunde. Sælges da jeg i disse coronatider desværre har alt for lange arbejdsdage

Gratis hunde der søger nyt hjem (Helt Gratis

Heste søger familie; Heste med nyt hjem; Af med hest; Vi takker for både små og store bidrag! Der kan doneres via overførsel til: Spar Nord Reg.nr. 9370 Kontonr. 2480087529 — eller brug PayPal knappen nedenfor. Papillon, hund, 13 år. Sød og dejlig hund på 13 år søger nyt hjem, da hun desværre ikke kan flytte med i lejlighed. 100 % renlig og vant til katte. Vil formentlig have stor glæde af at bo sammen med en lille hanhund. Snor, sele, hundekurv og hundemad medfølger

Hund Søger Nyt Hjem Hunde - nyt, brugt og leje på

Switzer og Mille søger nyt hjem, da de er blevet hjemløse efter deres gård er solgt. De var blevet overtaget, men pga personlige årsager, kan familien ikke tage imod dem alligevel. De to ponyer formidles kun ud sammen, da de altid har gået sammen. Switzer er en flot rød vallak på 15 år, meget opmærksom og charmerende Hunkilling ved navn Merlin, søger et blivende hjem. Hjemmet skal have adgang til have eller grønne arealer hvor hun kan få lov til at løbe ind og ud som det passer hende. Hun kan ikke fungere som indekat. Merlin er født d Fusionen mellem Biologisk Institut og Statens Naturhistoriske Museum har udviklet sig til »en utålelig situation«. Sådan lyder det fra institutleder på BIO Niels Kroer i et nyhedsbrev. Problemet er, at et par af museets berømte forskere - professorerne Eske Willerslev og Tom Gilbert - ser ud til at lede efter et nyt hjem til deres forskning. Måske på Det Sundhedsvidenskabelige. » Pudel ønsker nyt hjem » Regler for optagelse. Opdræt » Opdrætterliste » Avlshanner »» Regler for optagelse » Sundhedsinfo »» Avlsrestiktioner Søger du en hundefrisør, hundeartikler eller anden behandling mm. til din hund, så se rubrik annoncerne her! Købes & sælges,.

Cocker spaniel søger nyt hjem - Omplaceringshund - Hunde

Vores store hvide pony Ollie, søger hans forever Home. Desværre havde ejeren ikke den tilstrækkelig tid til ham, fordi de havde fået en lille ny. Han er en stor dreng, men han er en kylling. Duffy er en Löwchen på 5 år som søger et nyt hjem. Det er med stor sorg at jeg nødsaget til at skrive denne annonce. Hun er den dejligste lille hund, den eneste grund til hun søger nyt hjem er, at hun ikke kan være alene hjemme LILLE DRENG SØGER NYT HJEM ️ Jeg er født 1. LILLE PIGE SØGER NYT HJEM ️ Hun er født d. SMUK PIGE SØGER FOR EVIGT HJEM ️ Hun søger. Følg os på Instagram her. DYREVENNERNES MARKEDSPLADS. dyreformidlingen.dk er en af de mest besøgte markedspladser og netværk for dyrevenner i Danmark

Hund Søger Nyt Hjem Dyr - side 2 - Køb på DB

Det er med blødende hjerte, at jeg opretter denne tråd. Min Bailey søger nyt hjem. Hun er en trefarvet basset tæve, hun har DKK stamtavle og hun fylder 3 år til april. Bailey skal have nyt hjem, fordi jeg er meget væk hjemmefra, så hun søger en ny familie, hvor hun maks er alene hjemme 6-8 timer. Smilla er en kat på snart 1 år, der søger et nyt hjem, ellers skal hendes ejer Aja Bengtsson aflive hende, så jeg håber meget på, at der er en læser, der har lyst til at hjælpe lille Smilla, så hun får et godt hjem, og et godt langt liv. Aja W. Bengstsson har skrevet nedenstående indlæg. Du kan ringe til Aja på: 2442 030 SØGER NYT HJEM - Hunde. Von Dyreværnet · 2012 · · Hier aufgenommen: Dyreværnet. Öffentlich. Hundene bor hos Dyreværnets internat, Islevdalvej 85, 2610 Rødovre. Har du forelsket dig i én af vores hunde, så kom ud på internatet i åbningstiden, som er: tirsdag, onsdag og fredag fra kl. 12:30-17:30

Ozzy mellem puddel ca 12 kg 44 cm og Curtis Konge puddel ca 28 kg og 65 cm, søger egnet hjem hvor de kan tilbringe deres otium. De er begge friske ældre drenge på ca 10 år, men der er mange gode år i dem endnu, jeg forventer da at de bliver ca 14-16 år Bliver mælkebøtten nogensinde spist? Pjuske elsker grønt og vil så gerne finde et nyt hjem, hvor der er mere af dette. Han er lidt genert, når der er kamera på, men er ellers meget nysgerrig. Dansk svensk gårdhund søger nyt hjem (for gammel til at besvare) HSLK 2010-02-07 11:30:56 UTC. Permalink. Hejsa Min Far er desværre afgået ved døren og han efterlader sig en dejlig rolig og sød Dansk Svensk gårdhund. desværre har jeg selv hund og magter ikke 2 hunde så jeg prøver a

Lene Beier og Dyreværnets hundetræner og adfærdsbehandler Nina Amdi hjælper otte internat-hunde med at finde det helt perfekte hjem. Se med på TV 2 PLAY 21 Likes, 3 Comments - @dyreformidlingen.dk on Instagram: SKØN PIGE SØGER KÆRLIG HJEM ️ Knap 5 år gammel mops søger nyt hjem. Søger en familie som har ti Rottweiler-grand danois bl. på 1,5 år. Daisis ejer var rigtig ked af skulle sige farvel til hende, men på grund af en flytning var det ikke muligt at få hend..

Vi søger par og familier i hele landet, som netop har købt sig et nyt hjem og som står over for en omfattende renovering. Vi vil sætte fokus på det gode håndværk og de bedste løsninger, når I skal vælge materialer og løsninger til jeres nye hjem

Chihuahua/papillon, hvalpe, 8 – dba

Papillon, flere hvalpe, 12 uger Søde sociale Papillon

Newfoundlænder blanding han søger nyt hjem ️ HITTEHUND SØGER KÆRLIGT HJEM ️ Efter end fremlysning søger vi et kærligt hjem til dejlig yngre hanhund Hollandskfødte Gerko Steenwijk søger nyt hjem. Der er tale om en 7-årig vallak, der har gjort 61 starter i karrieren og har rekord 16, hvilket er sat i år. Sælger fortæller: Han er en fin og medgørlig traver, der er nem at have med i det daglige. Han vil have godt at et miljøskifte, og [ Landskildpadde søger nyt hjem hat 1.706 Mitglieder. Denne gruppe er til folk der af den ene eller anden grund ikke kan have deres Landskildpadde mere. Ligeledes for folk der har lyst til at give en.. Kræsen familie søger nyt hjem. Familien Schurmann bor fire personer på 100 kvadratmeter. De skal bygge nyt eller købe brugt. 10. august 2020, 11.16. Søren Jellesmark Schurmann har før talt bolig med ejendomsmægler Line Høst Brødbæk. Spørgsmålet er, om familien skal købe brugt eller bygge nyt Hvor er Shrek: Æsel søger nyt hjem. 20. januar 2020. BORNHOLM: Bornholms Politi har optaget et æsel, Alex, der har brug for et nyt hjem. Alex er en tam hingst, 17-18 år og meget kælen og kontaktsøgende. Alex sælges til højstbydende, og køber skal kunne godkendes af dyrevelfærdsenheden ved Bornholms Politi

Søger Nyt Hjem Hunde - nyt, brugt og leje på GulogGratis

Hunde søger nyt hjem ; Mange hunde søger nye hjem! Arkiveret. Der er desværre rigtig mange hunde, som mangler nyt hjem,desværre kommer der nok en del genplaceringer i det nye år fordi folk mener de skal give en hvalp til jul og så...Ja, den gamle sørgelige historie Politiets heste søger nyt hjem. 10. april 2019 (Foto: Rigspolitiet / Cecilie Harry) Dansk politi har igen fået ridende beredskab. De fem nuværende heste skal på sigt have selskab af 15 andre, og derfor søger Rigspolitiet nu et nyt hjem til politihestene

Bichon havanaise/papillon hvalpe

Efterladt udsultede i papkasser: Nu søger de nuttede

Her på siden, kan du se alle de internat hunde der søger nyt hjem. Det koster kr. 2500,- at adoptere en internat hund hos os. Hunden er vaccineret mod hundesyge, parvovirus, leverbetændelse, fået en næsevaccine mod kennelhoste, samt vaccine mod leptospirose To søskende søger nyt hjem grundet flytning til udland. 1 helt rød og 1 rød og hvid. Omkring 1½ år gamle. Har altid været inde. Fuld af krudt og meget kælne. Den røde vil dog helst selv bestemme hvornår der skal kæles. 500 kr

Alt om hunde - find en hund eller hundehvalpe her

Dejlig 2 1/2 årig rød Chow Chow tæve søger nyt hjem. Tæven er velfungerende, har et herligt og tillidsfuldt væsen og har det fint med andre hunde, som hun møder på sin vej. Ejerskifteudvalget søger et kærligt og blivende hjem, gerne en familie som har kendskab til racen i forvejen, men det er ikke et krav Hunde søger nyt hjem hat 38.605 Mitglieder. Vi mener at Hunde søger nyt hjem har sin berettigelse. Gruppen har det ene formål, at give hunde en ny chance, som på den ene eller anden måde er kommet i klemme <3 Chinchilla søger nyt hjem <3. Denne smukke og meget tamme chinchilla ved navn Skyline, søger et hjem hvor den vil blive nusset og passet godt på :). Hans ejer kunne desværre ikke have ham længere og derfor kom han til os Golden retriever søger nyt hjem! Alt om Børn › Forums › Mødregrupper › Mødregruppe Juli 2007 › Golden retriever søger nyt hjem! This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 10 months, 3 weeks ago by Vaniljepigen Vi har 86 resultater for Dyr søger nyt hjem til de bedste priser. Den billigste annonce er tilgjængelig for Kr. 11. Tjek alle annoncer fra hundredvis af markedspladser på Alleannoncer.dk

Hund søger nyt hjem (for gammel til at besvare) Annemarie Munk-Hansen 2006-11-07 17:05:41 UTC. Permalink. Jeg er i den ulykkelige og forfærdelige situation at mine 2 hanhunde ikke kan enes. Jeg har prøvet alle muligheder med adfærdsterapeut, træning og nu kemisk. Søger nyt hjem. Her er de marsvin der søger nye hjem. Både unger og voksne. Kun til børn, hvis forældrene er klar over, at de har ansvaret for dyrene. De flytter først hjemmefra når de er min 4 uger og min 300 g Dazzling Diamond søger nyt hjem. Af Ulrik Pedersen. 22. juni 2020. 0. 402. Facebook. Twitter. Email. Print. Billedskøn 5-årig vallak sælges i hurtig handel. Dazzling Diamond har været en sent udviklet hest, men en kommende ejer får en færdigvokset og startklar væddeløber ️ HITTEHUND SØGER KÆRLIGT HJEM ️. Efter end fremlysning søger Hittehund et kærligt hjem Tæve blanding på to år. Hun er en lille sød, forsigtig og glad hund. Har ikke prøvet så meget men vi øver os

Søger nyt hjem. SØGER KÆRLIGT NYT HJEM . Dejlig Sort Spids søger et kærligt hjem, gerne et hjem med erfaring omkring Sort Spids. Gorm er 3 år og kastreret. Madglad, kontaktsøgende og tillidsfuld. Dejlig lærenem, glad og aktiv. Oplysning om racen kan findes på www.sortspids.dk Jeg har to kaniner, der søger nyt hjem. Det er et søskendepar på ca 1 år. En han- og en hunkanin, der begge er neutraliserede. De søger nyt hjem, da vi simpelthen ikke har den tid de fortjener. Hannen er meget rolig. Hunnen er lidt mere sky i det og bliver nemt bange, men helt bestemt også en sød kanin. Begge er renlighedstrænede Hej, Vi søger et nyt og kærligt hjem til Jasper, vores kvikke, intelligente og glade australske kvæghund. Siden vi fik vores datter som nu er 10 mdr., har vi haft meget svært ved at stimulere Jasper godt nok. Vi har delebørn i huset også, så tiden er problemet. Det er ikke et ukendt fænomen for d.. Vellegrino S søger nyt hjem. Af Ulrik Pedersen. 20. juni 2020. 0. 414. Facebook. Twitter. Email. Print. Med otte præmiegivende placeringer i træk søger Vellegrino S (San Pellegrino) nye græsgange. Vellegrino S startede senest d. 17/6 på Nykøbing Falster, hvor det blev til en tredjeplads

Denne kanin søger et hjem, hvor han kan gå som hel eller delvis frikanin. Og med betegnelsen frikanin mener vi, at han som udgangspunkt ikke står i et lille bur dagen lang. Et bur må gerne bruges som hans faste base, hvor han har sin bakke, han besørger i og søger hen, hvis han har brug for tryghed og ro Hunde søger nyt hjem에 멤버 27,562명이 있습니다. Vi mener at Hunde søger nyt hjem har sin berettigelse. Gruppen har det ene formål, at give hunde en ny.. Søger nyt hjem til vores hvalp Nala. Vi står i den uheldige situation, at vi desværre er nødsaget til at skille os af med vores hund. Tæve. Rottweiler/Labrado Basset søger nyt hjem. Her kan du formidle din hund som du ønsker omplaceret: Prisen for dette. For medlemmer kr. 100,- . For ikke medlemmer kr. 200,- . Dette skal indbetales til Basset Klubben via denne side. Aktuelle Tilmelding/ansøgnin

Chihuahua /Papillon mix

Katte søger nyt hjem. Roskilde Internat - Dyrenes Beskyttelse. 11. november 2017 · VI HAR RIGTIGT MANGE KATTE og Killinger her på internatet <3 De søger alle sammen deres forever home <3. Vi forstår slet ikke der er så mange skønne, og fantastiske katte der bliver efterladt hver dag Forside Min side Opdrætter Slet din annonce - voksen hund søger nyt hjem. Du kan desværre ikke selv slette din annonce - men send en mail og vi sletter annoncen hurtigst muligt. Send en mail og bed webmaster slette din annonce. Eller kopier adressen til dit mailprogram: cavalierklubben@gmail.com. Min side Håber der findes en ny mops derude, som søger et nyt hjem. Den vil få masser af kærlighed og gåture i naturen. Anmeld annonce 30+ dage siden Søger en sød lille hund på max 11 kilo Guldborgsund, Sjælland Hej vi er et ungt par på Lolland der søger en lille hund på max 11 kilo vi bor i hus med have til og har 3 katte og 1 kanin men vi har været så uheldige at.. Vi søger det allerbedste hjem til hende hvor hun kan slappe af og nyde sine sidste år. Selv om hun lige er blevet 8 år, så er hun stadig lettere hvalpe-fjollet, elsker at lege og elsker børn. Kan blive lidt for ekstatisk i leg, så man skal som ejer kunne få hende lidt ned på jorden igen, særligt i de varme måneder

• Cibo blu in natura.
  • Matrimonio in famiglia streaming ita.
  • Tachycardie ventriculaire ecg.
  • Cos backpack.
  • Mount everest 1999.
  • Ti mando un abbraccio inglese.
  • Noleggio stampelle brescia.
  • La casa streaming 1981 ita.
  • Milano lazise treno.
  • Pisciotta b&b.
  • Dolori stomaco e pancia gonfia.
  • Best apps for mind mapping.
  • Bagno sottotetto agibile non abitabile.
  • Harry potter and the half blood prince full movie.
  • Contorno di zucca in padella.
  • Capillari occhi arrossati.
  • Bishkek cosa vedere.
  • Crociere disney 2018.
  • Rottura cristalli liquidi samsung s6.
  • Playlist cantanti canadesi.
  • Storia del nuovo cognome.
  • Immagini mauritius.
  • Mario kart 8 deluxe wii u.
  • Vaporiera per microonde.
  • Svelto come uno scoiattolo.
  • Enti geometrici fondamentali matematicamente.
  • Carta adesiva per mobili ebay.
  • Itinerario norvegia 10 giorni.
  • Les plus belles photos du monde entier.
  • Alien covenant free streaming.
  • Armadi ante scorrevoli ikea.
  • Resurrection film trama.
  • Cornegliano laudense cap.
  • Icarly episodi streaming.
  • Forum viaggi costa rica.
  • Lee remick last photo.
  • Cottura pannocchia al microonde.
  • Frasi buddiste sulla vita.
  • Azzorre viaggi offerte.
  • Pelle flaccida viso.
  • Indovinelli pasquali per bambini.